Φορολογικές – Ασφαλιστικές Υποχρεώσεις  Οκτωβρίου 2026

Προσοχή :  

……Η Φάση ψηφιακής διακίνησης(Δελτία Αποστολής) παρατείνεται έως 1/1/2027 (νέο )

………Από 29/6/2026 , νέοι ΚΑΔ στην υποχρέωση ψηφιακής κάρτας (Κύριος ΚΑΔ 36,37,38(Συλλ.νερού , λυμάτων κλπ) ,52(Αποθήκευση) , 70(Συμβoυλές Διαχείρισης), 73(Διαφήμιση) ,82(Γραμματειακή & τηλεφ.υποστήριξη) , 92(τυχερά παίγνια) , 95(Συντήρηση Η/Υ , αυτοκινήτων ,Moto)

…… Έως 2/11/2026 θα πρέπει όλες οι επιχειρήσεις , ανεξαρτήτως τζίρου , να δηλώσουν ΠΑΡΟΧΟ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗΣ.

10 Οκτωβρίου 2026

………Καταληκτική ημερομηνία για την τακτική συνέλευση μετόχων/εταίρων Α.Ε., Ε.Π.Ε., Ι.Κ.Ε. (με χρήση που έληξε στις 31.12 του προηγούμενου έτους)


12 Οκτωβρίου 2026

………Έναρξη επιβολής διοικητικών κυρώσεων που αφορούν στην εφαρμογή του Συστήματος Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας, στις επιχειρήσεις που ανήκουν στους κλάδους τηλεπικοινωνιών και άλλων δραστηριοτήτων υπηρεσιών πληροφορίας, διοικητικών και υποστηρικτικών δραστηριοτήτων, δραστηριοτήτων σχετικών με την ανθρώπινη υγεία και την κοινωνική μέριμνα και σε άλλες δραστηριότητες παροχής υπηρεσιών

 15 Οκτωβρίου 2026

……. Υποβολή έκτακτης δήλωσης Φ.Π.Α. και καταβολής του φόρου προηγούμενου μηνός

                              20 Οκτωβρίου 2026

….….Υποβολή Δηλώσεων Βραχυχρόνιας Διαμονής, για αναχωρήσεις μισθωτών ακινήτων που πραγματοποιήθηκαν κατά τον προηγούμενο μήνα

…….Υποβολή συμφωνητικών Γ’ Τριμήνου 2026

26  Οκτωβρίου 2026

…….Υποβολή ανακεφαλαιωτικού πίνακα ενδοκοινοτικών παραδόσεων αγαθών και παροχών υπηρεσιών – αποθεμάτων στη διάθεση συγκεκριμένου πελάτη σε άλλο κ-μ και αποκτήσεων αγαθών και λήψεων υπηρεσιών, για συναλλαγές που αφορούν τον προηγούμενο μήνα.

        ..….Υποβολή στατιστικής δήλωσης Intrastat προηγούμενου μηνός

30 Οκτωβρίου 2026

……….Δημοσίευση στο Γ.Ε.ΜΗ. των πρακτικών γενικών συνελεύσεων των μετόχων/εταίρων και των εγκεκριμένων από αυτές οικονομικών καταστάσεων Α.Ε., Ε.Π.Ε., Ι.Κ.Ε., Συνεταιρισμών, Ευρωπαϊκών Ομίλων Οικονομικού Σκοπού, Ευρωπαϊκών Εταιρειών, Ευρωπαϊκών Συνεταιριστικών Εταιρειών (με χρήση που έληξε στις 31.12 του προηγούμενου έτους, απώτατη ημερομηνία)

……Υποβολή δήλωσης Φ.Π.Α. (χρεωστικής – μηδενικής – πιστωτικής) για επιχειρήσεις με διπλογραφικά βιβλία , προηγ.μηνός ή επιχειρήσεων που έκαναν έναρξη μετά την 1/1/2024 , με απλογραφικά και αποδίδουν μηνιαία ΦΠΑ , καθώς και για επιχειρήσεις που τηρούν απλογραφικά και αποδίδουν ΦΠΑ 3μηνο, για το διάστημα 1/7/26-30/9/26

……..Υποβολή δηλώσεων και καταβολή τελών παρεπιδημούντων και τελών επί ακαθάριστων εσόδων άρθ. 30 ν.5143/2024 από υπόχρεους σε μηνιαία δήλωση ΦΠΑ (διπλογραφικά),  υποχρεούνται να υποβάλλουν για το αντίστοιχο  προηγούμενο διάστημα ,  , καθώς και επιχειρήσεων που τηρούν απλογραφικά για το διάστημα 1/7/26-30/9/26.

…….Επισκόπηση και διορθώσεις των νέων ΚΑΔ (καταχώριση, μεταβολή, αφαίρεση – διακοπή) μέσω της ψηφιακής πύλης myAADE και υποβολή σχετικής δήλωσης (επικαιροποίηση στοιχείων δραστηριότητας, υπό την προϋπόθεση ότι δεν έχει προηγηθεί δήλωση μεταβολής ΚΑΔ για την έδρα ή υποκατάστημα μετά την 1η.3.2026)

                2 Νοεμβρίου 2026

…….. Υποβολή δήλωσης απόδοσης τέλους ανθεκτικότητας στην κλιματική κρίση, προηγούμενου μηνός.

…….Υποβολή δήλωσης και απόδοση οφειλόμενου Ψηφιακού Τέλους Συναλλαγών, που επιβάλλεται σε συμβάσεις και συναλλαγές για τις οποίες προκύπτει υποχρέωση παρακράτησης και απόδοσης φόρου που πραγματοποιήθηκαν τον προηγούμενο μήνα.

.…..Υποβολή δήλωσης πληροφοριακών στοιχείων μίσθωσης ακίνητης περιουσίας μέσω διαδικτύου (αρχικών ή τροποποιητικών, έναρξης ή λύσης) προηγούμενου μήνα

   …….Υποβολή δήλωσης απόδοσης του φόρου που παρακρατείται στο εισόδημα από μισθωτή εργασία και συντάξεις (Φ.Μ.Υ) , καθώς και απόδοση παρακράτησης φόρου 20%  επιχ/κης αμοιβής ελευθέρων επαγγελματιών και τέλος απόδοση παρακράτησης φόρου 3% εργολάβων(περιόδου Αυγούστου 2026)

……..Υποβολή στην Α.Α.Δ.Ε. δήλωσης απόδοσης περιβαλλοντικού τέλους πλαστικών σακουλών μεταφοράς, για το τρίμηνο Ιούλιος, Αύγουστος, Σεπτέμβριος

……..Υποβολή στην Α.Α.Δ.Ε. δήλωσης απόδοσης της εισφοράς προστασίας του περιβάλλοντος για τα πλαστικά προϊόντα μιας χρήσης, από επιχειρήσεις μαζικής εστίασης και από επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου οι οποίες πωλούν τρόφιμα και ποτά, για το τρίμηνο Ιούλιος, Αύγουστος και Σεπτέμβριος

………Υποχρεώσεις παραγωγών (κτηνοτρόφων κατόχων κτηνοτροφικών εκμεταλλεύσεων γαλακτοπαραγωγής, φυσικών ή νομικών προσώπων, κ.λπ.) και αγοραστών γάλακτος (ηλεκτρονική υποβολή δηλώσεων, καταβολή ειδικής εισφοράς, κ.λπ., μηνιαίες και τριμηνιαίες υποχρεώσεις)

Ασφαλιστικές & Εργασιακές Υποχρεώσεις

10 Οκτωβρίου 2026

….Υποβολή στο Π.Σ. Εργάνη από υπόχρεους εργοδότες – επιχειρήσεις, δήλωσης χορηγούμενων κατά τον προηγούμενο μήνα αδειών, σε εργαζομένους που έχουν ενταχθεί στην ψηφιακή οργάνωση του χρόνου εργασίας και στην ψηφιακή κάρτα (απογραφικά).  

     Δύνανται απολογιστικά να υποβληθούν άδειες-υπερωρίες-τροποπ.ωραρίων έως το τέλος του επόμενου μήνα που αφορούν (ήτοι 30/10/2026), σε επιχειρήσεις που είναι υπόχρεες στην ψηφιακή κάρτα εργασίας.

31 Οκτωβρίου 2026

….Υποβολή εντύπου Ε12 «e-Οικοδομώ Απογραφικό» για το απασχολούμενο προσωπικό προηγούμενου μήνα

……Υποβολή στο Π.Σ. Εργάνη ΙΙ ψηφιακής δήλωσης επιλογής προαναγγελτικού ή απολογιστικού συστήματος καταχώρισης αλλαγών ωραρίου, οργάνωσης χρόνου εργασίας και υπερωριών για το επόμενο χρονικό διάστημα, από εργοδότες των οποίων οι επιχειρήσεις ή εκμεταλλεύσεις έχουν ενταχθεί στο ηλεκτρονικό σύστημα μέτρησης του χρόνου εργασίας με τη χρήση της ψηφιακής κάρτας εργασίας

……Υποβολή στο Π.Σ. Εργάνη ΙΙ ψηφιακής απολογιστικής δήλωσης αλλαγών ωραρίου εργασίας, οργάνωσης χρόνου εργασίας και υπερωριών, που πραγματοποιήθηκαν τον προηγούμενο μήνα, από τους εργοδότες επιχειρήσεων ή εκμεταλλεύσεων που έχουν ενταχθεί στη χρήση της ψηφιακής κάρτας εργασίας και έχουν επιλέξει (δηλώσει) να καταχωρίζουν τα στοιχεία αυτά απολογιστικά.

                                2 Νοεμβρίου 2026

…. Καταληκτική ημερομηνία υποβολής ΑΠΔ Σεπτεμβρίου  –  Εργοδότες Κοινών Επιχειρήσεων – Υποβολή ανεξαρτήτως του αριθμού μητρώου.

….Υποβολή Α.Π.Δ. Τ.Ε.Κ.Α. μηνός Σεπτεμβρίου – από τους εργοδότες κοινών επιχειρήσεων.

Προσοχή : Οι εισφορές ΕΦΚΑ(ΙΚΑ) , καταβάλλονται έως 30/10/2026

MichasTaxOffice

 Νικόλαος Γ.Μίχας &

Γεώργιος Ν.Μίχας

         Οικονομολόγοι – Λογιστές

Τηλ. 2410 670239 Κιν.6937458745

Please follow and like us: